Programowanie - Szkoła w Grądach

Idź do spisu treści

Menu główne:

Programowanie

Archiwum 2018/2019

OZOBOT – programowanie
przez rysowanie


      Ozoboty- to małe i sympatyczne roboty stworzone specjalnie z myślą o nauce programowania. Roboty są proste w obsłudze i w programowaniu, dzięki czemu zyskały wielu fanów na całym świecie.
     Programować Ozoboty można na różne sposoby - od rysowania kolorowych linii na kartce papieru, po których poruszać się będzie robot, przez układanie kolorowych bloczków programu w prostym graficznym interfejsie programistycznym, opartym o popularny Scratch 2.0, aż po naukę języka JavaScript. A to wszystko dzięki wbudowanemu w aplikacji OzoBlockly podglądowi, umożliwiającemu tłumaczenie języka graficznego na tekstowy. Dzieci poznały też innego robota  tzw. myszkę do sterowania. w zajęciach zwięcli udział nauczyciele i rodzice.
     Zajęcia z programowania poprowadziała -  pani Celina Hasiak, która jest nauczycielem informatyki.


info; C.H.


 
trwa inicjalizacja, prosze czekac...
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego