Menu główne:
Informatyka od 15 -
Klasa II
Powtórzenie wiadomości z programu Scratch Jr
Klasa II
Powtórzenie wiadomości z programu Baltie
Klasa V
Godzina kodowania-
Klasa VI
Logomocja -
Programowanie bez tajemnic bezpieczne wakacje
Klasa VII
Powtórzenie wiadomości Scratch, Baltie.
Klasa VIII
Powtórzenie wiadomości – bezpieczny Internet
Informatyka 8 czerwiec 2020
Klasa II
Powtórzenie wiadomości program Paint
Klasa III
Powtórzenie wiadomości Scratch Jr
Klasa IV
Metody stosowanie w komputerowym pisaniu str. 101-
Klasa V
Dołączamy do listów załączniki str. 60-
Klasa VI
Tworzymy animacje w edytorze postaci str. 90-
Klasa VII
Powtórzenie wiadomości Baltie.
Klasa VIII
Ogólne zasady projektowania stron, blogów itp.-
Informatyka od 1-
Klasa II
Powtórzenie wiadomości z programu Paint
Połącz kropki pokoloruj rysunek
pobierz
Klasa III
Programowanie bez komputera
pobierz 1
pobierz 2
Klasa V
Listy elektroniczne str. 54-
Zad. Jaka jest różnica między pocztą tradycyjną, a elektroniczną w wysyłaniu listów?
Klasa VI
Programujemy w Logomocji str. 96-
Klasa VII
Algorytmy i programowanie
Klasa VIII
Algorytmy i programowanie
Informatyka od 25 maja
Klasa II
Zadania utrwalające
pobierz
Klasa III
Korzystamy z edytora grafiki Paint
pobierz
( przy kopiowaniu nalezy pamiętac o zaznaczeniu przezroczystym)
Klasa V
Kopiujemy i przenosimy pliki i foldery str.45-
Napisz w jaki sposób należy skopiować plik ze zdjęciem i przenieść go do folderu o nazwie „zdjęcia”.
Klasa VI
Programujemy w środowisku Scratch
Klasa VII
Algorytmika i programowanie
Klasa VIII
Internet jako źródło informacji -
Informatyka od 18-
Klasa II
Programowanie bez komputera
pobierz
Klasa III
Programowanie bez komputera
pobierz
Klasa IV.
Sztuczki ułatwiające komputerowe rysowanie str.47-
Wykonaj latawiec str.51 rys.18b
Klasa V
Operacje na plikach i folderach str.42-
Napisz ile wolnego, a ile zajętego miejsca ma dysk na twoim komputerze?
Klasa VI
Programujemy w środowisku Scratch
Klasa VII
Tworzenie animacji w edytorze postaci.
Klasa VIII
Historia i rozwój informatyki ( przygotować prezentację "Historia i rozwój informatyki" str. 159 -
Informatyka od 11 -
Klasa II
Rysunek pobrać należy otworzyć w programie Paint.
zad
Klasa III
Rysunek pobrać należy otworzyć w programie Paint.
zad
Klasa V
Urządzenia zewnętrzne i urządzenia cyfrowe str.38-
Zadania: Do czego służy tablet graficzny?
Jak jest różnica między zwykłą drukarką, a drukarką 3D
Klasa VI
Tworzymy programy w środowisku Scratch
Klasa VII
Korzystanie z edytora postaci – tworzenie animacji.
Klasa VIII
Definiowanie i stosowanie funkcji. Algorytmy.
Informatyka od 4 maja
Klasa II
Rysunek pobrać należy otworzyć w programie Paint.
pobierz
Klasa III
Rysunek należy pobrać otworzyć w programie Paint.
pobierz
Klasa V
Gdy uruchamiamy program str.35 -
Wypisz jakie urządzenia mogą współpracować z komputerem.
Klasa VI
Stosujemy instrukcje warunkowe str. 61-
Klasa VII
Programowanie w języku Logo – Wykonywanie obliczeń i powtarzanie poleceń
Klasa VIII
Stosowanie procedur. Algorytmy.
Wszyscy uczniowie wykonują po dwa dowolne ćwiczenia i przesyłają je na email do oceny. Zadania są formą potwierdzania obecności ma zajęciach i podstawą do klasyfikacji.
Prosze nie kupowac żadnych płatnych programów, dostępne są bezpłatne, które wystarczą do pracy !
Informatyka 27 -
Klasa II
Programowanie bez komputera
zadanie
Klasa III
Programowanie bez komputera
zadanie
Klasa V
Teoria
Zaglądamy do wnętrza komputera str. 29-
Przerysować do zeszytu schemat czynności wykonywanych przez komputer (str.34 rys.14) – przesłać zdjęcie
Klasa VI
Programujemy w środowisku Scratch str. 61-
1. Stosujemy powtarzanie poleceń
2. Stosujemy instrukcje warunkową
Klasa VII
Programowanie w języku Logo 146-
Klasa VIII
Zapisywanie algorytmu wyszukiwania największego elementu w zbiorze nieuporządkowanym w środowiskach Scratch i Baltie. Str. 66-
16-
Wszyscy uczniowie wykonują po dwa dowolne ćwiczenia i przesyłają je na email do oceny. Zadania są formą potwierdzania obecności ma zajęciach i podstawą do klasyfikacji. Prosze nie kupowac żadnych płatnych programów, dostępne są bezpłatne, które wystarczą do pracy !
Klasa II
Programowanie bez komputera ( pobierz plik)
Klasa III
Programowanie bez komputera ( pobierz plik)
Klasa V
Tworzymy proste animacje str. 68-
Klasa VI
1.Tworzymy multimedialną "Bajkę o rybaku i złotej rybce" str. 43-
Klasa VII
3. Korzystamy z selekcji w programie Gimp -
Prosze przygotować dowolny obraz z napisem “Tęsknię za szkołą”, na youtube znajdziecie mnóstwo instrukcji jak wykonac napis, program do pobrania
https://www.gimp.org/
klasa VIII
Tworzenie wykresu dla kilku serii danych str. 181-
Dzień dobry ! Trzeci tydzień zadania od 2.04.2020
Drodzy uczniowie! Przesyłam wam tematy do przerobienia z informatyki. Należy wejśc na poniższy link wybrać podręcznik ze swojej klasy. Na platformie dostępne są programy do podbrania i zainstalowania na własnych komputerach. Jeśli pojawią się jakieś trudności w wykonywaniu zadań,czy zainstalowaniu programu udostępniam Wam swój email: c.hasiak.sp.grady@gmail.com będziemy wspólnie rozwiązywać problemy. Pisząc do mnie nie podpisujcie się Nickiem :).
Do zobaczenia w szkole. Pozdrawiam P. Celina.
https://dlaucznia.migra.pl/ jeżeli ktoś zostawił podręczniki w szkole to korzystamy podręczników online
Klasa II -
Klasa III -
Klasa V -
1. Programujemy w środowisku Baltie
2. Wykonujemy operacje na fragmencie programu
str.66-
Klasa VI -
1.Tworzymy multimedialną "Bajkę o rybaku i złotej rybce" str. 43-
Klasa VII – Temat 4. Kompozycje graficzne w Programie GIMP
3. Korzystamy z selekcji w programie Gimp -
Prosze przygotować dowolny obraz z napisem “Tęsknię za szkołą”, na youtube znajdziecie mn
https://www.gimp.org/
https://www.youtube.com/watch?v=OXzUCjaFOPs
Klasa VIII -
Proszę sobie wybrać 2 zadania z podęcznika i przesłać mi je na email (oczywiście każda klasa).
Dzień dobry !
Drodzy uczniowie! Przesyłam wam tematy do przerobienia z informatyki. Należy wejśc na poniższy link wybrać podręcznik ze swojej klasy. Na platformie dostępne są programy do podbrania i zainstalowania na własnych komputerach. Jeśli pojawią się jakieś trudności w wykonywaniu zadań,czy zainstalowaniu programu udostępniam Wam swój email: c.hasiak.sp.grady@gmail.com będziemy wspólnie rozwiązywać problemy. Pisząc do mnie nie podpisujcie się Nickiem :).
Do zobaczenia w szkole. Pozdrawiam P. Celina.
https://dlaucznia.migra.pl/
Klasa II -
Klasa III -
Klasa V -
Klasa VI -
Klasa VII -
Klasa VIII -
Proszę sobie wybrać 2 zadania z podęcznika i przesłać mi je na email, do piątku